Radenović, I. (2022). Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297
Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297
Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297
Radenović, I. (2022). 'Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 05 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297
Radenović I. Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2022 [cited 2025 April 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297
I. Radenović, "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297