master's thesis
Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Radenović, I. (2022). Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, I. (2022). 'Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 29 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović I. Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2022 [cited 2024 April 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

I. Radenović, "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297