prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije
No public access
master's thesis
Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. urn:nbn:hr:158:060942

Perak, Helena
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Perak, H. (2022). Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942

Perak, Helena. "Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942

Perak, Helena. "Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942

Perak, H. (2022). 'Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942

Perak H. Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2022 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942

H. Perak, "Mogućnosti neovisnog življenja osoba s invaliditetom iz perspektive stručnjaka Primorsko-goranske županije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060942