Markić, T. (2024). Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752
Markić, Tatjana. "Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752
Markić, Tatjana. "Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752
Markić, T. (2024). 'Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752
Markić T. Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2024 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752
T. Markić, "Stavovi učitelja redovnih osnovnih škola prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju na području grada Vinkovaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:202752