Špoljarić, T. (2019). Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763
Špoljarić, Tihana. "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763
Špoljarić, Tihana. "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763
Špoljarić, T. (2019). 'Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763
Špoljarić T. Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763
T. Špoljarić, "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763