Orlić, P. (2019). Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, P. (2019). 'Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić P. Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
P. Orlić, "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909