Abstract | Glavni problem ovog završnog rada dijeli se na dva dijela, prvi problem je kreiranje
chatbot sučelje koje pruža sve osnovne funkcionalnosti chatbota poput razgovora, a drugi problem koji
se nadovezuje na prvi je omogućiti njegovo korištenje diljem weba kroz ubacivanje skripte u HTML
dokument. Kako bi se to postiglo bilo je potrebno istražiti teoriju chatbotova, njihove karakteristike i
kako rade, zatim istražiti tržište i provjeriti postoji li slično rješenje. U radu su opisana dva postojeća
chatbota Zoho SalesIQ Zobot i Chatbox koji su najsličniji autorovu rješenju. Nadalje, integracija OpenAI
API-ja s autovorim API-jem je ključan dio u osposobljavanju funkcionalnosti chatbota, također je u radu
opisan princip na koji se generira tekst od strane LLM-ova (engl. Large Language Model). Pred kraj je
opisan arhitekturalni stil weba REST kojeg se bilo potrebno držati tijekom cijele izrade praktičnog dijela
rada, dakako, opisane su krajnje točke web aplikacije na poslužiteljskom dijelu i kompletno sučelje i
arhitektura klijentskog dijela aplikacije. Na poslijetku je zadatak rada u potpunosti izvršen uz mogučnost
unaprijeđenja kompletne aplikacije u pogledu bolje autorizacije korisnika i dizajna sučelja. |
Abstract (english) | The main problem of this thesis is divided into two parts. The first problem is creating a
chatbot interface that provides all the basic functionalities of a chatbot, such as conversation. The
second problem, which builds on the first, is enabling its use across the web by embedding a script into
an HTML document. To achieve this, it was necessary to research the theory of chatbots, their
characteristics, and how they work, followed by market research to check for similar solutions. The
thesis describes two existing chatbots, Zoho SalesIQ Zobot and Chatbox, which are most similar to the
author's solution. Furthermore, the integration of the OpenAI API with the author's API is a crucial part
of enabling the chatbot's functionalities. The thesis also describes how text is generated by LLMs (Large
Language Models). Toward the end, the architectural style of the web, REST, is described, which needed
to be followed throughout the practical part of the work. Additionally, the endpoints of the web
application on the server side, along with the complete interface and architecture of the client side of
the application, are described. Finally, the task of the thesis was fully accomplished, with potential
improvements in the overall application regarding better user authorization and interface design. |