Huterer, N. (2020). Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, N. (2020). 'Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer N. Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
N. Huterer, "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095