doctoral thesis
Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. urn:nbn:hr:142:457050

Bedeniković Lež, Mirela
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Institutional repository: FFOS-repository

Cite this document

Bedeniković Lež, M. (2022). Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma (Doctoral thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050

Bedeniković Lež, Mirela. "Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050

Bedeniković Lež, Mirela. "Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050

Bedeniković Lež, M. (2022). 'Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050

Bedeniković Lež M. Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 August 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050

M. Bedeniković Lež, "Usporedba stavova učitelja i roditelja o roditeljskoj uključenosti u sukonstrukciju školskog kurikuluma", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:457050