Lukin, A. (2017). Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665
Lukin, Ana. "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665
Lukin, Ana. "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665
Lukin, A. (2017). 'Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665
Lukin A. Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665
A. Lukin, "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665