master's thesis
Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, Mia
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Lakotić, M. (2020). Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, M. (2020). 'Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić M. Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

M. Lakotić, "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297