Title (croatian) | Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha |
Author | Sofija Vrcelj |
Author's institution | University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences (Department of Pedagogy) |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Pedagogy |
Abstract (croatian) | U teorijskom se dijelu knjige analiziraju definicije školskog uspjeha i kontinuiteta i iz prikaza je definicija vidljiva složenost tog pedagpškog fenomena. Osim složenosti samoga pojma, složenost je uočljiva i pri određivanju faktora koji djeluju na školski uspjeh. Odnos nastave i intelektualnog razvoja učenika je važno pitanje . Tom je problemu u radu posvećena značajna pozornost ; prikazane su teorije koje problem nastoje riješiti (ženevska i moskovska psihološka škola).Prikazane su i taksonomije odgojno-obrazovnih zadataka nastave kojima se nastoji olakšati njegovo vrednovanje. U empirijskom su dijelu rada izneseni rezultati istraživanja provedena na uzorku od 308 i 147 nastavnika u osam srednjih škola u Rijeci. Cilj
je istraživanja bio da se na odabranome uzorku ispita djelovanje nekih faktora na kontinuitet uspjeha tijekom dvanaestogodišnjega školovanja. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Authored book-Scientific book-Scientific monograph |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review - domestic |
Publication version | Published version |
Pages | 147 |
ISBN | 953-6104-06-7 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:594941 |
Printed book publication date | 1996 |
Type of resource | Text |
Publisher | Pedagoški fakultet, Odsjek za pedagogiju |
Publishing place | Rijeka |
Access conditions | Open access |
Terms of use | |
Created on | 2023-05-15 08:19:05 |