Professional paper - Professional paper
Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse
Acta Iadertina, 20 (2023), 01; 75-99. https://doi.org/10.15291/ai.4212


Cite this document

PAHLJINA REINIĆ, R., RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, B. & MOČIBOB, I. (2023). Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse. Acta Iadertina, 20. (01), 75-99. doi: 10.15291/ai.4212

PAHLJINA REINIĆ, Rosanda, et al. "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse." Acta Iadertina, vol. 20, no. 01, 2023, pp. 75-99. https://doi.org/10.15291/ai.4212

PAHLJINA REINIĆ, Rosanda, Barbara RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ and Iva MOČIBOB. "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse." Acta Iadertina 20, no. 01 (2023): 75-99. https://doi.org/10.15291/ai.4212

PAHLJINA REINIĆ, R., RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, B. and MOČIBOB, I. (2023) 'Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse', Acta Iadertina, 20(01), pp. 75-99. doi: 10.15291/ai.4212

PAHLJINA REINIĆ R, RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ B, MOČIBOB I. Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse. Acta Iadertina [Internet]. 2023 [cited 2024 November 27];20(01):75-99. doi: 10.15291/ai.4212

R. PAHLJINA REINIĆ, B. RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ and I. MOČIBOB, "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse", Acta Iadertina, vol. 20, no. 01, pp. 75-99, 2023. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:839517. [Accessed: 27 November 2024]