Golubić, D. (2016). Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657
Golubić, Dorotea. "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657
Golubić, Dorotea. "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657
Golubić, D. (2016). 'Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657
Golubić D. Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657
D. Golubić, "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:280657