doctoral thesis
Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. urn:nbn:hr:172:140807

University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Franceschi, I. (2020). Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira (Doctoral thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807

Franceschi, Ivana. "Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807

Franceschi, Ivana. "Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807

Franceschi, I. (2020). 'Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807

Franceschi I. Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807

I. Franceschi, "Značajke osobnosti, motivacija i samoefikasnost kao prediktori postignuća i subjektivne dobrobiti učenika i studenata klavira", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:140807