prikaz prve stranice dokumenta MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O  VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA  INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2022. urn:nbn:hr:172:727041

Firić, Anđela
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Firić, A. (2022). MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041

Firić, Anđela. "MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041

Firić, Anđela. "MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041

Firić, A. (2022). 'MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041

Firić A. MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041

A. Firić, "MIŠLJENJE RODITELJA, UČENIKA I UČITELJA O VAŽNOSTI NASTAVNOG PREDMETA INFORMATIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:727041