Vujanić, B. (2016). Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447
Vujanić, Bogdana. "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447
Vujanić, Bogdana. "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447
Vujanić, B. (2016). 'Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447
Vujanić B. Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447
B. Vujanić, "Utjecaj rekompozicije, redefinicije i fotomontaže na kreativnost djece u nastavi likovne kulture", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:378447