Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009