master's thesis
Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. urn:nbn:hr:131:414928

Barun, Iva
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Barun, I. (2024). Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928

Barun, Iva. "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928

Barun, Iva. "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928

Barun, I. (2024). 'Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 15 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928

Barun I. Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 July 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928

I. Barun, "Odnos između privrženosti, kvalitete romantičnog odnosa i njegove vidljivosti na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:414928