master's thesis
Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland
Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. urn:nbn:hr:131:162001

Jurković, Miroslava
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Jurković, M. (2019). Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001

Jurković, Miroslava. "Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001

Jurković, Miroslava. "Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001

Jurković, M. (2019). 'Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 07 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001

Jurković M. Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001

M. Jurković, "Film kao nastavno sredstvo za učenje i poučavanje o kulturnim razlikama. Didaktizacija filma Almanya. Willkommen in Deutschland", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:162001