prikaz prve stranice dokumenta Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike
Embargo period 2025-09-24
doctoral thesis
Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. urn:nbn:hr:131:849918

University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Lechpammer, S. (2024). Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918

Lechpammer, Stela. "Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918

Lechpammer, Stela. "Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918

Lechpammer, S. (2024). 'Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918

Lechpammer S. Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918

S. Lechpammer, "Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:849918