master's thesis
Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice
percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Franjić, E. (2021). Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, E. (2021). 'Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić E. Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 May 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

E. Franjić, "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456