Ščibajlo, D. (2019). Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069
Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069
Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069
Ščibajlo, D. (2019). 'Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069
Ščibajlo D. Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069
D. Ščibajlo, "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069