prikaz prve stranice dokumenta Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. urn:nbn:hr:131:360116

Krušelj, Antonija
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Institutional repository: ODRAZ

Cite this document

Krušelj, A. (2022). Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116

Krušelj, Antonija. "Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116

Krušelj, Antonija. "Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116

Krušelj, A. (2022). 'Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 20 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116

Krušelj A. Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116

A. Krušelj, "Načela Montessori pedagogije i suvremena načela rada u školskoj knjižnici - posebnosti i sličnosti", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360116