Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. urn:nbn:hr:131:914696
Boban-Vlahović, Ramona
University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of information and Communication sciences
Boban Vlahović, R. (2022). Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, Ramona. "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, Ramona. "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, R. (2022). 'Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović R. Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
R. Boban Vlahović, "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696