prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Slunjski, D. (2013). Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, Deni. "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski, D. (2013). 'Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

Slunjski D. Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2013 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275

D. Slunjski, "Istraživanje tržišta za potrebe marketinškog odlučivanja na stranim tržištima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:002275