doctoral thesis
Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2018. urn:nbn:hr:211:905006

University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics

Cite this document

Dobi Barišić, K. (2018). Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja (Doctoral thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, Karolina. "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić, K. (2018). 'Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

Dobi Barišić K. Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2018 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006

K. Dobi Barišić, "Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:905006