Zlatović, M. (2011). Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja (Doctoral thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485
Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485
Zlatović, Miran. "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485
Zlatović, M. (2011). 'Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485
Zlatović M. Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja [Doctoral thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2011 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485
M. Zlatović, "Utjecaj adaptabilne online provjere znanja na poticanje strategija učenja i realizaciju ciljeva učenja", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:122485