master's thesis
Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2021. urn:nbn:hr:211:505249

Kadi, Valentina
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Organization

Cite this document

Kadi, V. (2021). Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249

Kadi, Valentina. "Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249

Kadi, Valentina. "Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249

Kadi, V. (2021). 'Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249

Kadi V. Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249

V. Kadi, "Analiza organizacijskog ponašanja u poduzeću iz djelatnosti pozivnih centara", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:505249