Abstract | Tema ovog rada je izrada dvodimenzionalne računalne igre na Platformi Unity. Rad se bavi teorijskom stranom izrade računalnih igara, kao i praktičnim dijelom same izrade grafike, animacija, zvukova, mehanika i svega ostalog što je potrebno da bi igra bila funkcionalna i zanimljiva. Razvijene su dvije glavne mogućnosti igranja, a to su Singleplayer, odnosno mogućnost igranja protiv AI (Artificial intelligence) programski napravljenih suigrača, te Multiplayer, odnosno mogućnost lokalnog igranja sa još jednom osobom. Uz platformu Unity koristi se programski jezik C# za izradu skripti koje sadrže programsku potporu, te razni alati i izvori sa interneta za izradu grafike i muzike. Objašnjen je način stvaranja objekata, mogućnosti rada nad i sa njima, te način na koji međusobno komuniciraju u programskom smislu. Prikazan je način njihovog uređivanja u smislu grafike i zvukova.
Ključne riječi: Dizajn, Mehanika, Artifical intelligence, Programiranje, Računalna igra, Unity, C# |