undergraduate thesis
Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, Bruna
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Bočkaj, B. (2022). Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, Bruna. "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj, B. (2022). 'Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 03 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

Bočkaj B. Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 June 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370

B. Bočkaj, "Prilagođavanje proizvoda ili usluge na temelju primjene koncepta sustava upravljanja odnosima s korisnicima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:737370