master's thesis
Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. urn:nbn:hr:211:959672

Ivanagić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Economics

Cite this document

Ivanagić, I. (2023). Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača (Master's thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672

Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672

Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672

Ivanagić, I. (2023). 'Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672

Ivanagić I. Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača [Master's thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2023 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672

I. Ivanagić, "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672