prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Education

Institutional repository: FOOZOS Repository

Cite this document

Milašević, M. (2015). Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, Martina. "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević, M. (2015). 'Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 12 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

Milašević M. Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2015 [cited 2024 May 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660

M. Milašević, "Utjecaj reklama na izražavanje učenika mlađe školske dobi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:818660