Mudrinić, S. (2021). Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266
Mudrinić, Sara. "Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266
Mudrinić, Sara. "Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266
Mudrinić, S. (2021). 'Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266
Mudrinić S. Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2021 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266
S. Mudrinić, "Nastava hrvatskog jezika i učenik s jezično-govornim teškoćama - iskustva učitelja razredne nastave", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:420266