Vlah, N., Velki, T. & Zrilić, S. (2022). Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31. (1), 155-174. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, Nataša, et al. "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 31, no. 1, 2022, pp. 155-174. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, Nataša, Tena Velki and Smiljana Zrilić. "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja 31, no. 1 (2022): 155-174. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, N., Velki, T. and Zrilić, S. (2022) 'Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje', Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31(1), pp. 155-174. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015 (Accessed 05 December 2024)
Vlah N, Velki T, Zrilić S. Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja [Internet]. 2022 [cited 2024 December 05];31(1):155-174. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
N. Vlah, T. Velki and S. Zrilić, "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje", Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 31, no. 1, pp. 155-174, 2022. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015. [Accessed: 05 December 2024]