Vidaković, T. (2024). Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, Tonka. "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, Tonka. "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković, T. (2024). 'Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
Vidaković T. Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2024 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042
T. Vidaković, "Uloga asertivne komunikacije u razvoju partnerstva odgojitelja i roditelja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:527042