Dubovicki, S., Mlinarević, V. & Velki, T. (2018). Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16. (3), 595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, Snježana, et al. "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 16, no. 3, 2018, pp. 595-611. https://doi.org/10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, Snježana, Vesnica Mlinarević and Tena Velki. "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja 16, no. 3 (2018): 595-611. https://doi.org/10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, S., Mlinarević, V. and Velki, T. (2018) 'Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja', Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16(3), pp. 595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
Dubovicki S, Mlinarević V, Velki T. Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja [Internet]. 2018 [cited 2024 November 23];16(3):595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
S. Dubovicki, V. Mlinarević and T. Velki, "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja", Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 16, no. 3, pp. 595-611, 2018. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:728164. [Accessed: 23 November 2024]