Lukić, S. (2019). Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, Sanda. "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić, S. (2019). 'Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
Lukić S. Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education; 2019 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050
S. Lukić, "Utjecaj Montessori pedagogije na razvoj djetetove pozitivne slike o sebi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:789050