master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2018. urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, Vedran
University of Zagreb
Faculty of Transport and Traffic Sciences
Independent chairs
Chair of Transport Law and economics

Cite this document

Dubravac, V. (2018). Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, Vedran. "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac, V. (2018). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, accessed 10 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

Dubravac V. Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences; 2018 [cited 2024 June 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582

V. Dubravac, "Utjecaj marketinških aktivnosti na odabir telekomunikacijskog operatora kod krajnjih korisnika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Transport and Traffic Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:142582