prikaz prve stranice dokumenta Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu
No public access
master's thesis
Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, Senka
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Strategic Communication

Institutional repository: FPSZG repository

Cite this document

Švraka, S. (2019). Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, S. (2019). 'Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka S. Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2019 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

S. Švraka, "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178