Gržetić, A. (2016). Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, A. (2016). 'Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić A. Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
A. Gržetić, "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252