Stojić, A. (2023). Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, Alen. "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, Alen. "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, A. (2023). 'Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić A. Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
A. Stojić, "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070