Gabelić, T. (2023). Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, Tonči. "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, Tonči. "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, T. (2023). 'Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić T. Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2023 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
T. Gabelić, "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769