Došen, K. (2016). Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, K. (2016). 'Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen K. Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
K. Došen, "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636