Tušek, A. (2024). Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, A. (2024). 'Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 16 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek A. Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2024 [cited 2025 January 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
A. Tušek, "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965