Orač Vuković, M. (2017). Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936
Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936
Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936
Orač Vuković, M. (2017). 'Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936
Orač Vuković M. Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936
M. Orač Vuković, "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936