master's thesis
Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Institutional repository: FPSZG repository

Cite this document

Martinić, P. (2017). Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, P. (2017). 'Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić P. Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

P. Martinić, "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164