Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine
Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. urn:nbn:hr:114:787654
Lacković, Karlo
University of Zagreb The Faculty of Political Science
Lacković, K. (2017). Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654
Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654
Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654
Lacković, K. (2017). 'Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654
Lacković K. Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654
K. Lacković, "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654