Bunić, M. (2015). Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, Monika. "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, Monika. "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić, M. (2015). 'Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
Bunić M. Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531
M. Bunić, "Brendiranje ruralnog turizma : primjer destinacije Hrvatsko zagorje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:863531