prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kamenečki, A. (2018). Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki, A. (2018). 'Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

Kamenečki A. Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751

A. Kamenečki, "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751