Hržić, M. (2018). Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić, M. (2018). 'Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
Hržić M. Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516
M. Hržić, "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516